Dimmig & mulen morgon

wp-1467698253536.jpeg

Ja, det är en dimmig morgon här nu! Sovit till halv 9 idag igen. Var uppe alldeles för sent igårkväll!

Var ju med ungdomarna till frissan igår. Nu stänger min frissa i 3 veckor o har semester. Så hon är tillbaka 2 augusti! Börjar ha rätt så långt hår nu. Men ska inte klippa det kort, bara topparna nångång i höst…

Idag  ska jag försöka få in kläderna uti från o hänga här inne…..borde få allt torrt nu! Sen så tänkte jag städa vessan, vilket behövs!!! Ska hämta en käpp med borste i ändan från ladugården. Ska tvätta väggarna i duschen. Borde även köpa nytt duschdraperi nästa gång vi far o handla…

Kollade igår på e-recepten. Dom har förnyat min medicin redan i måndags 🙂 Ska ta ut det senare i veckan då vi far o handla mat!

Igår kom också plånbokspåsen med posten. Det är Lotusblommor på den

PU-Leather-Wallet-Credit-Card-Case-Cover-for-Huawei-Ascend-P6-Lotus-Flower-09092013-1

Bilden från MyTrendyPhone

Igår frös jag hela dagen..brr…hade  ullsockor på mej. Svärmor har stickat 🙂

wp-1467712350001.jpeg

Vad ska ni göra denna onsdag?

Ha en bra o trevlig dag 🙂

Kram på er ❤

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

