En mulen söndag

img_20160703_094806.jpg

Ja, det är igenmurat därute idag. Då jag vaknade så regnade det ordentligt!

Jessica mjölkar i helgen o hon har kommit in o farit upp till sitt rum. Andreas sover o Mats sitter i köket o ska dricka kaffet. Jag har också druckit kaffe

img_20160703_085448.jpg

Såå jättegott på morgonen 🙂

Hade ganska ont i lederna då jag vaknade 😦  Bättre nu i alla fall 🙂 Gillar INTE detta väder. Vill har soligt nu tack !

Jag har kläder på tork därute o där får dom vara tills dom är torra! Så är det med det!

Har ju inte visat min nya mobil…såå ser den ut

wp-1467434989412.jpeg

Mycket att lära sej, men börjar kunna det mesta 🙂 Smilisar hittar jag inte alltså…..Hjälp ngn som har en likadan….

Idag blir det köttbullar o nypotatis samt sallad till lunch. Annars ser dagen rätt så lugn ut.Smsade åt väninnan Gun nyss också. Hon har varit sjuk. Tänkte om vi skulle hinna råkas nån dag eller kväll den närmaste tiden. Längesen sist är det!

Vad ska ni göra denna söndag?

Ha en skön söndag 🙂

Kram på er ❤

wp-1467525899113.jpeg

En reaktion på ”En mulen söndag

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

