Solig lördagsmorgon

wp-1467433327802.jpeg

Godmorgon alla! En solig lördagsmorgon, HĂ€rligt 🙂

AlltsĂ„ jag gav upp med min Sony Xperia igĂ„r! Den bara stĂ€ngde av sej hela tiden. Kollade runt lite pĂ„ nĂ€tet vilken jag skulle ha. Var ensam till Kokkola Först o köpa balnĂ€t. Sen for jag till Gigantti. DĂ€r hittade jag inget som jag ville ha. Sen blev det Sonera affĂ€ren vid Chydenia. DĂ€r hade dom Huawei 8 plite,alltsĂ„ en sĂ„n som Mats har, för 159e. SĂ„ jag frĂ„gade efter en vit. Den var slut, men det fanns en guldfĂ€rgad o en svart. Köpte den guldfĂ€rgade 🙂 In via Prisma en svĂ€ng o sĂ„ hem…..under tiden stĂ€ngde Sonyn av sej 3! ggr…..Fixade alla kontakter till simkortet.

Sen bestĂ€llde jag skĂ€rmsskydd o annat frĂ„n My Trendy Phone. Dom  har skickat det redan, sĂ„ troligen pĂ„ tisdag-onsdag kommer det…

Sen hade jag en massa att fixa med

wp-1467433225709.jpeg

Men nu har jag fĂ„tt den som jag vill 🙂 Nu har jag o Mats likadana mobiler!

Sen pĂ„ kvĂ€llen hĂ€mtade jag o Jessica grillmat frĂ„n Rolls. Tippade Lotto ocksĂ„ …..

wp-1467433268804.jpeg

Drack en öl till fredagskvĂ€llens Ă€ra 🙂

Idag blir det klÀdtvÀtt, har börjat. Till lunch nypotatis,stekt korv & sallader. Sen blir det att Äka o tanka bilen samt in via affÀren en svÀng..

Ha en hĂ€rlig lördag 🙂

Kram pĂ„ er ❀

3 reaktioner pĂ„ ”Solig lördagsmorgon

  1. Det Àr bra om man vet vilken modell som fungerar bra. Guldtelefon lÄter tjusigt!

    StĂ„r det Sauna pĂ„ baksidan av din Karhu ocksĂ„, det gjorde det pĂ„ min som jag drack igĂ„r 🙂

    Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

