Välkommen Juli🍃💕🌷

wp-1467353084141.jpg

Så blev det första JULI! OJ, vad fort det går alltså. Denna månad fyller dottern Jessica 20 år 😄Och sen har vi förlovningsdag , 29 år 💗 Cecilia o Daniela kommer hit till Jakobs dagarna! Den veckan har Mats ledigt o vi tänkte oss att fara nånstans. Och då ska Jessica mjölka korna också, så vi får se hur det blir då…

Satt igår o fixade om mobilen. Tog helt enkelt o återställde den till fabriksversion. Tog sin lilla tid. Sen var ju alla appar försvunna. Så det tog också så länge att fixa. Nu ska vi se hur den beter sej..

Gjorde ett JUNI collage

wp-1467353107967.jpg

Med skolavslutning, Andreas födelsedag, dottern hemma en vecka, grannens studentkalas, vi hade varit tillsammans i 30 år midsommar o såklart bröllopsdagen, 23 år 💗💕

Igår så var jag med ungdomarna o handla till stan efter att jag städat. Oj, vad det regnade☔ i Ytteresse o Edsevö! Samt åskade⚡⛅☁

Åska ⚡ ☁ ☔

Åska ⚡ ☁ ☔

Idag blir det Kokkola . tror jag far ensam. Mats ska ha mera balnät. Tänkte mej in till Prisma o kolla på en mobil…hittade en Huawei Y6Pro för 198 € vid Saunalahti o ska kolla vad den kostar vid Prisma. Ska ju ha tillräckligt med minne!

Blir att kolla lite REA vid H M tänkte jag också…..

Sen ska vi fundera på vad vi ska äta ikväll! Det är ju fredag . Till lunch blir det lasagne o sallad

Vad ska ni göra denna 1 Juli ?

Ha en härlig fredag💚🍃🌸

Kram på er💕🌼🌹🌸💙

 

 

4 reaktioner på ”Välkommen Juli🍃💕🌷

  1. När jag körde mellan Öja och Jakobstad igår kom det ett så kraftigt skyfall att jag trodde jag skulle bli tvungen att stanna… men det gick snabbt över. Idag tar jag det riktigt lugnt ute vid villan. Hunden också. Hon är tydligen extra trött efter trippen norrut 🙂

    Gilla

  2. Fint junikollage.

    Här sitter jag och funderar hur det går med handlingen.
    Borde cykla in till byn men har egentligen ingen ork.
    Jag får se hur det blir med det.

    Hoppas du får en härlig dag!

    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

