Torsdagslista….🍃

dsc_1486.jpg

Denna lista har jag gjort på Facebook också.Tänkte göra den här med 😄

Fyra platser jag bott på:

1, Terjärv
2. Edsevö
3. Jakobstad
4. Esse

Fyra ställen jag arbetat på:

1. Terinit (Terjärv)
2.Skan-Top(Bennäs)
3. Marketor( Jakobstad)
4. Lindex(Jakobstad)

Fyra saker jag gillar att se på TV:

1, Bones
2. NCIS (alla)
3. Salatut Elämät
4. Miss Marple

Fyra platser jag varit till:

1. Sverige
2. Frankrike
3. Tyskland
4. Playa Del Ingles

Fyra saker jag älskar att äta:

1. Glass
2. Hemlagad makaronilåda
3. Lax
4. Chocklad

Favoritdrink/dryck

1. Vatten
2 Mineralvatten
3. Limsa
4. Kaffe

wp-1464764163245.jpg


Här har jag städat o duschat. Vi ska se nu om det blir Kokkola idag eller imorgon. Beror på….balaren är sönder igen😔 Nu for Mats o hämta nå lager till den.Från Kjellmans i Ytteresse. Har dom int så far han till Purmo…..Ifall det inte finns där ska han till Kokkola. I så fall far vi med o handla mat…… Ungdomarna är på övre våningen . Duktiga är dom som har varit o delat ut ensilaget igen 😄

Senaste om när Cecilia & Daniela kommer: Som det nu hörs blir det till Jakobs Dagar veckan..vecka 29…..OJ, oj vad veckorna går fort! Sista Juni idag ! Håller på o fixar med ett collage över Juni nu..mobilen håller på o stänger av sej nu o då grr 😬Vad är felet???? Blir irriterad😬Surfar ju rätt så mycket med den…ska funka!!!

Till lunch blir det broilerstrimlor , ris o sallad!

Nu ska jag fara o se om kläderna som hänger därute är torra. Dom lovar regn☔ idag. Men tillsvidare skiner solen🔆

Ha en bra Torsdag🍃🔆💚

Kram på er💕💗🌸

2 reaktioner på ”Torsdagslista….🍃

  1. Kul lista! Här är det regn och trist idag, hoppas solen och värmen kommer tillbaka snart…
    Hoppas du har en riktigt bra fredag. Stor kram!

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

