Mitt i veckan onsdag 💕🔆💚….

wp-1467179534955.jpg

Ja, mitt i veckan onsdag är det!

Solen skiner🔆 o det är rätt så varmt

wp-1467181178858.jpg

Härligt , härligt! Men enligt väderleken ska det ju börja regna igen.☔…hoppas  att dom har fel!

Idag blir det klädtvätt igen. Fick ju de torra kläderna igår o idag har jag hunnit med att vika dem också. Startat både tvättmaskin o diskmaskin. Att det kan var såå svårt för familjen att sätta skitig disk i den halvfullla diskmaskinen! Jag blir som lite irriterad på det…..inte får tallrikar o annat fötter under heller!

Ja o så har jag laddat min mobil 3! ggr igår…..får i nerverna av den nu😬! Ska se hur den beter sej idag …sen söka efter kvittot. Har kikat på en såhär. Sony Xperia XA

sony-xperia-xa

Hos Gigantti (Elgiganten) Ska till Kokkola på fredag. Vi ska o handla samt o köpa olja till traktorn igen. Kanske jag far o se till Gigantti då. Kollade via internet o den går ju att beställa där via. Finns även vid cdon.com. Jag får pension på måndag så då kanske…..Kräver att den ska ha rätt så mycket minne samt 2 kameror.Tar ju mycket foton 😄Att den går att godkänna kommentarer på bloggen o Instagram  så klart.

Nåja vi får se hur det blir!

Har lagt ut mattorna o ska dammsuga här. Tvätta golvet, men det gör jag kanske imorgon. Borde ha klart städat på fredagen! Så försöker jag alltid få det.

Nu är balaren sönder igen 😬 Mats for o skruva…Ungdomarna har varit o gett gräs ( ensilage) åt korna. Mats sa igår att det skulle ta ca 2 dgr än så är första skörden av gräset klart. Hoppas det! Troligen ut o äta i helgen då😄

Ha en härlig onsdag💚🍃🔆

Kram på er🍃💕🌸☔

wp-1467094498142.jpg

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

