Solig Tisdagsmorgon🔆😊

wp-1467094498142.jpg

Solen🔆 skiner denna tisdagsmorgon! Tydligen varannan dag sol o varannan dag regn!

Inga planer för dagen. Ska se vad som händer. Antar att Mats ska bala o Andreas slå omkull gräs. Jag o Jessica är hemma då…

Igår blev det som så att jag for med ungdomarna o handla till Prisma samt Halap-Halli. Mats smsade om jag kunde fara till Kokkola o köpa olja till traktorn. Så vi körde till Kokkola o så hem. Var ganska trött då vi kom hem. Var hemma ca 15 tiden.

Har varit allmänt irriterad på min mobil📱 i helgen! Igår var den också besvärlig. Stänger av sej mitt i allt.Sen laddar jag den o den har ändå över 30% ström. Var ligger felet??? Kollade på en ny..liknande som Mats har. Den är dyrare vid Prisma. Kollade vid Saunalahti o sen Verkkokauppa. Ska se nu hur den beter sej i fortsättningen. Gillar min mobil o tänkte mej kanske en liknande. De har en vid Saunalahti som jag gillar. Ska kolla vid verkkokauppa än. Får pension i nästa vecka 😊Den behöver inte vara i dyraste laget…..men mera minne vill jag ha!

Annars ser denna dag lugn ut 😄Sköönt😄Ska försöka få in kläderna som hänger därute. Mat ska lagas också . Ny potatis, korv o sill samt sallad tänkte jag

Ha en fin fin dag🍃🔆💚

Kram på er💕💗🔆

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

