Ny vecka😄🍃

wp-1467004539855.jpg

Så blev det måndag igen!

Vädret?? Halvmulet⛅ & 19 grader

Vaknade redan vid 7 tiden idag. Hade huvudvärk igår på kvällen, brukar få det då det var såå varmt o handlederna var jättesjuka😔Så jag for tidigt o sova…redan halv 10 tiden!

Var o hängde upp resten av de våta kläderna…orkade inte igår på eftermiddagen. Sen har jag startat diskmaskinen också. Kokat kaffe åt mej o Andreas. Han ska fara o  köra traktor snart. Ska slå omkull gräs så Mats får bala.

Jessica sover än. Hon har ledigt nu från mjölkandet i 5 dgr. Sen jobbar hon 4 dgr igen o har ledigt en tid i juli.

Mats har jobbat o balat hela helgen.Balaren har varit sönder också 😦 Jag har haft det bra 🙂 Vi grillade ju på midsommarafton o igår så hämtade vi pizza 🍕😄Firar bröllopsdagen sen då första ensilageskörden är klar!

Mats sa nog igår att vi nog ska fara nånstans sen då han har ledigt..det är vecka 29 😄 Få se vad vi hittar på då 🙂

Idag blir det broilersnitzel o ris samt sallad till mat. Dags för Metoject är det också. Sen ska det handlas mat…börjar ha tomt i skåpen efter helgen

Ha en bra måndag alla😄😊💚

Kram på er💕💗🍃

3 reaktioner på ”Ny vecka😄🍃

  1. Här regnar det. Hunden och jag var ute på morgonpromenad med grannfrun, och det duggade tätt på oss hela tiden. Men vi är ju inte så söta att vi smälter av lite vatten 🙂

    Idag ska jag tvätta en massa kläder, trots att det inte är torkväder. Annars ska jag mest ta det lugnt och se vad jag hittar på efter hand. På kvällen ska vi ha födelsedagskaffe, mellansonen fyller 21 och äldsta sonen fyllde 29 för sex dagar sen.

    Gilla

  2. Här varierar vädret hela tiden. Först sol och varmt för att en stund senare mulna på och ev regna lite och så sol igen. Det får gärna bara vara sol om du frågar mig!
    Jag har ju semester nu och är hemma själv med barnen. Johan går först på fredag.
    Hoppas du får en bra tisdag!
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

