Solig torsdagsmorgon🔆💚

wp-1466490870631.jpg

En solig 🔆 torsdagsmorgon har vi!

Vaknat vid 8 tiden idag..kaffesugen☕. Gott med kaffe på morgonen

Det blev såå tyst här  då Cecilia for igår

dsc_1464.jpgdsc_1465.jpg

Hon o Daniela kommer på nytt nångång i Juli 🙂

Var sen o handla..oj, så mycket folk det var i farten! Numera har ju affärerna öppet alla dagar! Även under midsommarhelgen! Glömde endel som vanligt. Köpte 2 t-shirts åt Andreas från Halpa-Halli också

Ska idag med Andreas till HVC sköterskan! Vi har tid kl 10.20. Dom ska spola öronen. Han har ju en vaxpropp i ena örat…Sen ska det handlas lite mera!

Jag har ju städat klart äntligen 😄Idag är det klädtvätt som gäller. Hoppas verkligen att jag får tvättmedlet snart från meijeriet!

Blir en promenad i solen senare 😄 Samt tv tittande !

Ha en härlig dag💚🔆🍃

Kram på er💕😊🔆💚

2 reaktioner på ”Solig torsdagsmorgon🔆💚

  1. Jag har precis gjort bort min midsommarhandling.
    Det var knappt en kotte på affären men då var jag där kl 07.00 när dom öppnade.
    Skönt.

    Nu väntar nästa sväng till byn, sen har jag helg!

    Kram och ha en fin dag!
    Skönt att städandet är klart!

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

