Lugnare idag….😊

wp-1466572253865.jpg

Lugnare idag ja…Mitt i veckan onsdag är det! Få se nu om vi ser nån sol 🔆idag! Igår blev det ju fint väder senare.

Fick ju ringa HVC telefonrådgivning också igår. Andreas har en vaxpropp i höger öra. Det ska droppas REMOVAX morgon o kväll nu. Han ska till HVC sköterskan imorgon kl 10.20. Det ska sköljas ur (örat)

Sen så var jag o köpte glass..varmt var det! Orkade inte fara o köpa inre ringen till moppen. Andreas var ute o körde med sina kompisar igår. Isak (en kompis) hämtade honom

Idag ska jag nu först ta in torra kläder. Hoppas att dom är torra åtminstone. Vi har halvmulet⛅ här nu…ca 13 grader. Sen ta med dammsugaren samt tvätta golvet. Laga mat…köttbullar tror jag. Kl 16.47 far tåget från Bennäs som Cecilia far med. Hon ska o fira midsommar vid Danielas villa (stuga). Jag ska före det o köpa en inre ring från Sandsund. Där stänger dom kl 17. Sen blir det att åka o handla lite mat. Midsommarafton🍃💚🌸 är i övermorgon!

Vad ska ni göra? Här vet jag inte än vad vi ska göra. Beroende på vädret..Vid fint väder är det balandet som gäller….Har inte hört av Gun nu. Var ju tänkt att dom kanske skulle komma hit. Men Mats(hennes man) har blivit opererad i knäet igår. Så vi ska se vad det blir…

Ha en fin onsdag🔆💚💛🍃

Kram på er💕🍃

En reaktion på ”Lugnare idag….😊

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

