Sköna Söndagen💕🍃

1459059_397305330373150_416398278_n

En regnig ☔söndagsmorgon här…hoppas för bättre väder i veckan!

Idag har jag sovit nästan till  kl 9! Rekord för mej alltså. Såå skönt att sova länge fast med den påföljd  att jag hade huvudvärk då jag vaknade. Bättre nu då jag fått kaffe ☕😄

Har plockat om diskmaskinen  o startat den. Ska vika bort de torra kläderna o så blir det att tvätta också…har massor av den sorten nu igen. Cecilia mjölkar än ikväll. Hela nästa vecka  mjölkar Jessica! Duktiga döttrar 😄

Idag tänkte vi att åka o hälsa på min fina mamma. Få se sen vem som kommer med. Åtminstone så kommer Cecilia med 😄

Vad ska ni göra idag ?

Ha en underbar Söndag💕🍃💚

Kram på er💕🍃

3 reaktioner på ”Sköna Söndagen💕🍃

  1. Vi är vid villan och hoppas på uppehåll, det småregnar lite än. Jag vill träna utomhus och maken vill trimma gräs och sätta upp vårt lusthus för sommaren 🙂 Ha en bra dag!

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

