TGIF , Äntligen Fredag💕🍃

wp-1466139609430.jpg

(Bildkälla)

Godmorgon, Äntligen fredag 💕 💚

Igår regnade ☔☔det hela dagen! Väninnan Gun ringde o jag var till Polaris o äta med henne. Orkade inte med ngt inlägg alls! Vilade mest o tvättade golvet…Fick in de torra kläderna före regnet☔ kom

Idag steg jag upp vid halv 8 tiden. Skjutsade Andreas till Ytteresse. Han skulle o mörkerköra med bilskolan kl 8 idag. Borde vara tillbaka vid halv 12 tiden. Han ringer sen då han ska hämtas…

Det regnar☔☔ idag med o är ca 15 grader. Just nu regnar det inte, men är mulet☁☁

dsc_1453.jpg

Vy baksidan av vårt hos..från vardagsrumsfönstret sett!

Drack kaffe☕ sen då jag skjutsat Andreas. Ingen mjölk hade vi, så det blev kaffet svart. Inte så gott, men det går nog..plockat i diskmaskinen o startat den. Laddat tvättmaskinen med en första omgång tvätt. Blir väl ungefär 5 maskiner idag då. Orkar nog inte allt idag, tar resten imorgon..

Ska städa toaletten bara Cecilia kommer ur duschen. Hon har varit o mjölkat korna. Jessica sover än…..

Sen efter lunchen(broilerbiffar +ris) så måste det handlas mat. Ska till apoteket o ta ut både Metoject o Oxiklorin. Sen så har jag fått ett paket till CM. Så det ska jag hämta ut. Det är Livbox. Finlands version av Glossybox.   In via Halpa-Halli o köpa duschkräm också- De är billigare där!

I helgen är det planerat att åka o halsa på mamma. Ser ut som att det blir på söndag 💕😄 Vädret ser regnigt ut i helgen……..

Händerna är bättre idag 😄💗💚

Vad ska ni göra idag?

Ha en härlig Fredag💕💚

Kram på er💕💕🍃💚💛🌸

4 reaktioner på ”TGIF , Äntligen Fredag💕🍃

  1. Det låter så mysigt att gå ut och äta med en väninna.
    Jag gör det alldeles dör sällan.

    Idag ska jag äntligen få hit släpvagnen så vi kan åka till soptippen och slänga allt.
    Jag har burit ut det på gården så nu ser vardagsrummet ut som det ska göra.

    Kram och ha en fin dag!

    Gilla

  2. Jag har varit till gymmet och så har jag varit på arbetshandledning till min psykoterapeut. Och köpt en ny yogamatta vid Ekosoppi. Nu ska jag så småningom handla mat till helgen och sen hoppas jag på att fara till villan och ta det lugnt, trots att det småregnar. Jag är inte så väderberoende 🙂 Ha en bra dag!

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

