Det är ingen vanlig Fredag😄🍃

Det är sonen Andreas födelsedag👍😄

wp-1465534087089.jpg

Du föddes efter lite kalabalik för 18 år sedan ! Lite bråttom hade du ut också. Stora syster Cecilia var försvunnen i 4 timmar dagen före o jag var höggravid. På natten fick jag värkar så det blev dags att åka in till BB. Du föddes med kejsarsnitt eter kl 12 på dagen den 10 juni. Nästan 4 veckor för tidigt. Snäll o gosig var du ❤  Nu är du längst i denna familj💗🍃

GRATTIS💕💗


Ja, det ser inte ut att bli en vanlig fredag idag. Ska nämligen hämta hem pizza vid 11 tiden Födelsedagsbarnet vill ha . Brukar ha så att födelsedagsbarnet får välja maten 🙂

Sen blir det nog att åka in till stan o handla mat idag. Börjar ha tomt i skåpen!

Oj, oj vad det började blåsa i onsdags på eftermiddagen! Var på dagen o åt lunch med väninnan Gun till Polaris. Sen på kvällen blev det Oèarys med tjejerna💚💕

På natten blåste mattorna omkring därute…så jag har tvättat alla utom den stora vita mattan i tvättmaskinen igår- Så nu tvättar jag kläder…Den stora vita mattan ska tvättas imorgon tänkte jag…Golvet ska tvättas o så ska jag städa toan också

Hade inget internet eller tv igår. Senare fick vi internet , inget tv. Fortfarande är tv borta….Det är bara att vänta nu om ngt händer…..annars måste vi ringa till JNT o kolla vad som är fel

Vädret då? Mulet med lite solglimtar  6 grader⛅☁

Vad ska ni göra idag?

Ha en härlig Fredag💕🍃

Kram på er💕💗🍃🔆

En reaktion på ”Det är ingen vanlig Fredag😄🍃

  1. Grattis till din fina 18 åring!

    Här har det blåst som bara den, det gör det fortfarande men ännu inte lika kraftigt.
    Himlen är mörkgrå så jag tror att det kan bli regn.
    Men det stör mig inte för jag ska inte göra ett skit.
    Helt slut på sen utredningen.

    Hoppas ni får en härlig dag!
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

