Humörsvängningar😔😘

wp-1465277518418.jpg

Ja, igår fick jag lite nyheter som inte var såå bra…så jag fick lite migränkänningar o illamående på kvällen! Sovit dåligt o liite huvudvärk än…..Vädret idag

wp-1465280273841.jpg

Ser ut som att det ska börja regna imorgon….

Fick ett mail från kommunen igår.:

Ifall rehabiliteringsstödet fortsätter efter den  31 augusti så får jag ingen vikariehjälp(sjukavbytare) mera. En ny lag har kommit den 1.1 2016 o man får vikariehjälp (sjukavbytare) i 3 år. Vilket det blir för mej då…Så nu är det att se då vad reumatologen säger. Antar att det blir heltidsinvalidpension. Vad annat att vänta sej . Tycker ju att händerna blivit värre o så har jag fått knutar på vaderna. Det har jag inte haft förut. Knäna är också konstiga.Å så dendär ryggen också…ja, ja sånt är livet!

Idag ska vi tvätta bilen är det tänkt🚗 Konstaterade då vi var o handla att oj vad den är smutsig. Så det ska jag o åtminstone Jessica göra…Sen ska jag få in de torra kläderna också, ifall det nu ska börja regna imorgon!

Till lunch blir det lax i ugn, potatis, sås o sallad..Annars blir det inte så mycket idag då. Ska sätta ut mattorna också. Städa lite varje dag 😄

Ha nu en bra tisdag🔆🍃😄

Kram på er💕💗🍃🔆

2 reaktioner på ”Humörsvängningar😔😘

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

