Ny vecka hörni💕😄🍃

wp-1465189746078.jpg

Godmorgon på er!

En bättre dag har jag idag 🙂 Kände ju av redan igår på morgonen att det blir en jobbig dag med reumaskov igår…jag vilade mest!

Idag känns det bättre 🙂

Vädret?? Soligt o 10 grader

Denna vecka blir som så: Idag är det ju måndag o Metoject dags…..sen så ska det lagas mat. Nypotatis o stekt korv är planen. Sen ska jag en sväng till stan o handla. Dottern åtminstone kommer med 🙂 Börjar ha slut  på det mesta!

Imorgon så far jag inte på vattengympa, avslutat det. Ska sen i höst igen 🙂 Nu har dom ju lovat regnigt väder från onsdag……åtminstone till torsdagskvällen!

På onsdagskvällen är det dags för Tjejgruppens Sommarträff😘😍Som tradition så brukar vi vara vid Pavis. Dock inte i år eftersom det var fullbokat! Så nu blir det O´Learys i stället kl 18. Så det ska jag fara på 😄Katarina (som bor i Vasa) kommer också.😘Vi höll på hela kvällen igår o smsade ang det.Men nu är det bokat 🙂 Ska bli såå trevligt😘😘

På fredag fyller vår son Andreas 18 ÅR! OJ, vad barnen blir stora! Som tradition så får födelsedagsbarnet välja maten på kvällen! Så det ser vi sen vad det blir!

Så äntligen på lördagskvällen så kommer äldsta dottern Cecilia hem ❤ ❤

Nu ska jag tvätta kläder…har ett berg av kläder att tvätta…

Ha en härlig dag💕🍃

Kram på er💕😘

4 reaktioner på ”Ny vecka hörni💕😄🍃

  1. Ha en bra dag! Här har yngste sonen haft examenskalas i helgen, och så var vi på två studentkalas också. Jag är ledig idag och det känns jätteskönt.

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

