Härliga lördagen🔆🍃😄

wp-1464927603540.jpg

Oj, så trött jag var då jag vaknade. Men nu är jag uppe!

Här sover Jessica än. Andreas är vaken.

Idag är det avslutning 🙂 Andreas går ut andra året i gymnasiet o Jessica är där ett halvt år än! Cecilia studerar ju i Helsingfors.Hon kommer hem om 1 vecka är till 20-22.6 nångång. Ska fira midsommar vid Danielas stuga…

I torsdags  bytte jag gardinerna

wp-1464933866612.jpg

sovrummet

wp-1464933890344.jpg

Vardagsrummet

Annars börjar ungdomarnas avslutning kl 12..slutar nångång 14…sen kommer dom hem. Vi ska till grannens på studentfest efter 15.30  idag. Jag vet inte hur det blir, har jätteont i höger handled…äsch då. Ska orka till stadshotellet o äta ikväll också !

Solen🔆 skiner från en klarblå himmel….ca 10 grader har vi

Ha en fin lördag💕🍃

Kram på er💕

GRATTIS till alla studenter & andra som får EXAMEN 🎉 🎶

wp-1464848549258.jpg

7 reaktioner på ”Härliga lördagen🔆🍃😄

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

