Vilken tur va💗😄

wp-1463847353609.jpg

Hej  på er! Hoppas att ni haft en fin morgon 😘

Värmen fortsätter 😘 Härligt, härligt! Svärmor tycker att det är nästan för varmt!

Här har jag hunnit med att dricka kaffe☕☕ o sen var jag o tanka bilen🚗 Konstaterade igår att den måste tankas !  Igår var jag o fixade rosorna åt dom som blev studenter o fick examen. 2 st direkt till gymnasiet. En ska vi sätta på deras dörr imorgon(examen) o så blir det en ros åt grannens son på lördag!

En sneakpeak på min klänning som jag ska ha på lördag😄

dsc_1400.jpg

Sen så har jag tvättat golvet nyss o tagit in mattorna. Klockan är bara 10.05! Jessica är hemma än. Hon börjar 11.10. Menar äta i skolan så hon far snart

Tänkte faktiskt nyss att det är 3 år sen Cecilia blev student 🍃Åren dom går…..

2013-06-01 10.40.04942560_10200455692822592_690130287_n

Vilken tur att vi inte har nån student än i år! Borde nämligen fixa lite här; bl.a nytt golv i köket.

Jessica vill nog ha sitt studentkalas till hösten! Och sen nästa vår har vi ju Andreas som blir student !

Idag blir det en rätt så lugn dag efter allt jag gjort redan! Ska ta en promenad efter att Mats o jag ätit lunch..sen blir det nog en dusch…..

Vad ska ni göra idag?

Ha nu en härlig o solig dag💕🔆

Kram på er💕😘

wp-1464848549258.jpg

Syrenerna blommar ❤

6 reaktioner på ”Vilken tur va💗😄

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

