Solig fredagsmorgon😄🔆

wp-1464064310240.jpg

Härligt! Solen 🔆skiner idag 🙂

JA, äntligen fredag 🙂

Nu ska jag snart börja fixa till mej..duscha bla….dra lakanen ur sängen också. Såå skönt att gå o sova sen ikv i rena lakan 🙂

Ungdomarna for till 9 idag. Dom har prov. For med cykel o moped. Jessica slutar 13.40 o jag ska hämta henne o så ska vi o handla mat till helgen! Lite smått o gott till fredagsmyset också så klart!

Vilken tur att jag städade igår 🙂 Ska städa toan idag då jag far via duschen.

Hörde av Cecilia igår. Hon kommer nog hem en sväng i mitten av Juni 🙂

Hade en trevlig kväll med Anne 😄 Ingen bild än. Men vi ska träffas veckan före midsommar med en matbit. Så då kommer det foton. Hoppas på fint väder då. Härligt, härligt med vänner 💗💗❤

Jessica ringde o ville jag skulle ta hem Korv-Görans kebeb o franska igår också.  Så jag tog hem en familjeportion. Huga vad jag (vi) åt ..alldeles stinn blev jag……..

Vad ska ni göra idag?

Ha en härlig Fredag💕🍃

Kram på er💕💗🍃

7 reaktioner på ”Solig fredagsmorgon😄🔆

  1. Kikar in för att önska dig en skön helg. Hoppas du får lugn och ro och mycket sol!
    Här är det 10 grader och regn. Men det gör inte så mycket för det är städ-dag idag.
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

