Så bra jag sovit i natt😄💗

fb_img_1464240858912.jpg

Och nu smakar kaffe☕☕ såå gott 😄

Steg upp vid 8 tiden idag. Sonen Andreas for med moppen till bussen. Nu har han teorilektionerna klara i bilskolan👍 Ska börja med  att öva på datorn nu.Men han har prov idag så. Dottern Jessica är hemma än. Hon börjar 11.10 idag. Funderar på att kanske äta  i skolan. Båda slutar 13.40 idag o Jessica far med bilen….

Känns verkligen i kroppen dendär gårdagen! Vilken tur då att denna dag blir lugnare som det ser ut!

Ska städa idag, mattorna är ute.Sen har jag startat tvättmaskin o diskmaskin. Blir att laga en lunch också . Sen så kl 17 har jag stämt träff med väninnan Anne 😄Hon var på samma gång på BB då jag fick Cecilia💗Hon fick en son då 😄 Såå kul att ha kontakt ännu 😄

Ja på tal om Cecilia: Vet ej när hon kommer hem. Vår vikariehjälp (avbytare) har semester 13.6-3.7. Förfrågan har kommit från kommunen om flickorna kan jobba då. Så nu skickade jag ett sms åt Cecilia ang det . Om hon  o Jessica skulle dela det….Så nu är det bara att vänta på svar då….

Nu ska jag göra ett ryck här!

Vad ska ni göra idag?

Ha en bra torsdag, trots mulet väder ☁⛅

Kram på er💕💗🍃

4 reaktioner på ”Så bra jag sovit i natt😄💗

  1. Härligt att du fått sova gott.
    Själv har jag varit iväg, hemma nu och supertrött.
    Har dock startat en maskin.
    Ska strax gå ner i källaren och hämta upp tvätten.
    Hänger alltid i min lägenhet.

    Kram och ha det gott!

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

