Oj, vad man kan bli slut på en dag💗🍃

wp-1457852840434.jpg

Ja, hörni vad trött man kan bli av en enda dag alltså!

Steg upp vid 7 tiden för att komma igång med allt som jag skulle. Tar ju så länge före jag kommer igång med dagen!

Skulle ju  vara kl 9 vid kosmetologen. Skjutsade ungdomarna till skolan o var framme strax före 9

wp-1464155518328.jpg

Oj, så skönt det var alltså😄💗 Frågade om dom hade paraffinbehandling(hade nämligen hört det) Och det hade dom 😄 Bokade nästa veckas onsdag(1 juni) tid för det. Dom ska också färga ögonfransarna & ögonbrynen !

Var klar vid 10 tiden o hämtade hem Jessica då hon bara hade 1 timme idag p.g.a prov! Väninnan Gun ringde o frågade om jag hinner till Polaris i Edsevö o äta kl 12. Vilket jag lovade 😄Fixade mat åt de 2 hemmavarande. Detta åt jag vid Polaris

wp-1464175829878.jpg

Gott med fisk 😄💗

Satt där tills jag skulle hämta Andreas då han slutade kl 13.40. Hem o vila …kl 16 skulle vi o få Fästingvaccinet…det gick snabbt.

Under dagens lopp så fick jag sms av väninnan Anne. Ska till stan o träffa henne imorgon  kl 17..Jösses vad det är mycket nu…..

Och nyss trodde ju jag att min mobil var sönder! Skärmen blev alldeles svart o jag fick inte alls på den……..! Satt o googlade om hur jag skulle göra. Man skulle trycka in både volymknappen o startknappen så startar den om….Jag tänkte aldrig få på den, men efter många om o men (och lite svärord) så fick jag igång den o nu funkar den igen.Pust alltså!Tänkte redan att nu får jag köpa en ny mobil imorgon då jag ska till stan på eftermiddagen. Men nu slapp jag fundera på det😄

Hoppas att ni får en trevlig o lugn kväll alla😄💗🍃

Kram på er💕💗🍃

62d269eb9937de2bf150a8d2bb999dc7

En reaktion på ”Oj, vad man kan bli slut på en dag💗🍃

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

