Regnig ☔ tisdag ☁

image

Ja,godmorgon på er!

idag regnar ☔☔det…..

wp-1463463826473.jpg

Inte så kul m.a.o Ganska kyligt är det ju också!

Har vaknat rätt så tidigt i morse o skjutsat ungdomarna till bussen. Det regnade ju så…Mår inte riktigt bra idag,men det går nog ändå!

Har ju vattengympan🏊 idag o så ska jag hinna med att handla mat också. Plocka upp dottern vid 13.40 från skolan….

Igår åskade det här, titta på himlen!

fb_img_1463463878565.jpg

Tyvärr inte mitt foto. Snodde från FB.

Ringde igår o bokade tiden för ansiktsbehandlingen. Ska nästa onsdag(25.5) kl 9 på det äntligen. Och så ska jag o klippa mej nu inkommande torsdag kl 9 🙂

Ikv blir det ishockeymatchen….Finland -Kanada…en rysare

Vad ska ni göra idag?

Ha en bra tisdag💕🍃

Kram på er💕💗😊🍃

5 reaktioner på ”Regnig ☔ tisdag ☁

  1. Här är det äntligen sol och uppehåll idag. Det har varit så kallt och regnigt så det har känts som oktober månad!
    Hoppas du mår bättre nu och orkar med vattengympan.
    Kram

    Gilla

  2. Jag älskar åska, så är fortfarande lite sur över att jag missade det där åskvädret, och känns som att alla andra såg/hörde det utom jag 😉

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

