Söndag & Pingstdag🍃🌸💚

485436_10200354390730103_83558280_n

Godmorgon alla!

Ja hörni vann rätt låt i ESC???

Tyckte den var rätt så bra ändå 🙂

Ja, det är ju Pingstdag idag. Förr var det 2 söndagar. Känns lite som en vanlig helg bara!

Här kommer ett foto som är taget 15 maj 1996 el 1995. Jag skulle tro att det är taget 1996. Jag var gravid med Jessica då o Cecilia sköttes av svärmor😄

wp-1463289485367.jpg

Då hade det kommit snö!!! 15 Maj!

Idag har det inte som tur är kommit snö.Men det är mulet o vått väder

wp-1463291032520.jpg

Ser inte så bra i fortsättningen heller…..

Ja, va händer idag då? Inte så mycket skulle jag tro…matlagning, det blir lax i ugn potatis, sås o sallad.😄

Sen borde jag få in kläderna som hänger därute…dom blir ju aldrig torra med detta väder. Måste hänga dom härinne då

Sen kl 20 kommer det Ishockey igen 🙂 Det blir Finland- Slovakien! Spännande värre 😄Gårdagens match mot Frankrike vann dom med 3-1😄💕

Andreas sover, Jessica o Mats är i ladugården. Bara jag inomhus just nu! Ska klä mej o fara ut o plocka ner kläderna snart

Ha en Skön Söndag💕💚

Kram på er💕😄💚💛

1958553_584621798356270_6162508759276610286_n

5 reaktioner på ”Söndag & Pingstdag🍃🌸💚

  1. Jag såg inte Eurovision så jag har ingen aning om hur det gick eller vem som vann.

    Lax i ugnen låter gott, vet inte vad jag ska äta idag men har väl rester i frysen som jag kan ta fram.

    Ha en fin dag!
    Kram

    Gilla

  2. Här blev ju ingen Eurovision – lite snopet!
    Vi har runt 5-6 grader och regn. Brrr kallt är det.
    Hoppas det blir bättre väder i veckan. Önskar dig en fortsatt bra söndag.
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

