En mulen lördag här⛅

wp-1462251429505.jpg

Godmorgon alla fina!

Ja här har vi en mulen morgon

wp-1463207013899.jpg

Ja här ser det ju ut som vackert, men som ni ser ska det väl nog regna☔ lite ända tills tisdagen!

Igår skjutsade jag ungdomarna till skolan medsamma jag for till tandhygienisten. Hann  en sväng till CM för att köpa lite till som vi glömde i torsdags!

Gick bra vid tandhygienisten, men inte är det billigt inte! Usch ja….Nu är det 1 år tills jag får kallelse. Nog är det bra att ha det på det viset 🙂

Kom hem ca halv 12 . Började laga maten o vi åt ca 12.15 ungefär. Dammsög o var ut hängde upp tvätt….13.30 for jag o hämta Jessica från skolan. Hon fick vänta en stund Vid halv 4 hämtade jag Andreas från bussen

Sen på kvällen hämtade jag o Jessica Rolls grillmat från Neste

img_20160513_200954.jpg

Gott som alltid 🙂

Sen resten av kvällen blev det tv tittande….jag bara somnade hela tiden, så jag for o sova o sov som klubbad till kl 8!!!!! Men låg o surfade med mobilen till 9…….

Idag blir det lasagne till mat. Gott, gott! Längesen sist! Och sallad till då såklart

Kl 12 börjar Ishockey Matchen FINLAND-FRANKRIKE 🙂 Hinner inte se början. Lagar mat o så ska jag o Andreas tvätta den stora vita mattan också. Men nog ska jag se ngt i alla fall 😄

Ja, sen kommer det ju FINAL i ESC kl 22 finsk tid😄👍

Undrar om det bara är jag: Gillar inte Sveriges bidrag riktigt….men bara min åsikt!

Här är mina favoriter

Ja, nu ska vi se då vem som vinner 🙂

Vad ska ni göra idag?

Ha en härlig lördag😄👍🍃

Kram på er💕💗🌷🍃

5 reaktioner på ”En mulen lördag här⛅

  1. Lasagne är gott, det var länge sen jag lagade lasagne.
    Kanske ska göra det nån dag när Mini är här igen.

    Jag ser inte Eurovision alls, gillar inte det spektaklet. *L*

    Ha en fin dag!
    Kram

    Gilla

  2. Dyrt är det hos tandläkaren, men oj Såå viktigt att sköta sina tänder.

    Mina favoriter är Australien och Ryssland. Hoppas nog mest på Australien.
    Tycker Sveriges bidrag är bra åxo…..Men någon vinnarlåten är det dessvärre inte.

    Ha en härlig dag och stor kram fina du

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

