Onsdag, Mitt i veckan😄🍃

10959748_354011921448956_2130020367176087114_n

Mitt i veckan, Godmorgon 😄💕

Idag skiner solen , men det utlovas inte så varma temperaturer….just nu +6 grader o det ska väl bli runt +11 idag. Sitter vid datorn o dricker dagens första kopp kaffe☕ ! Såå gott på morgonen alltså 😄

Igår regnade det hela eftermiddagen☔…

Igår var jag ju på vattengympa.🏊 Rätt så tungt var det! In via CM o handla lite o sen hämta Jessica från skolan 13.40. Under tiden jag var på vattengympa så hade väninnan Gun ringt. Hon hade också skickat meddelande. Vi stämde en träff vid Neste (bensinstation) kl 15😄Kom hem ca 14 o vilade en stund. Sen for jag till Neste. Satt där tills Andreas ringde strax efter kl 16.30 att han var klar. Hemma sen vid 17 tiden. Låg o vilade tills ESC började. Som väntat slapp inte Finlands bidrag vidare!

Gillade dessa 2

Och båda slapp ju vidare 🙂 Rysslands bidrag var ju bättre ändå!

Cecilia var ju där o hon har en massa bilder på sin Instagram.😄 Men tyvärr är den privat…..

Idag känner jag av att jag var på vattengympan igår…sjuk i kroppen vilket var väntat, då jag inte var i förra veckan.

Ska i alla fall försöka få in de torra kläderna. Jessica kommer hem tidigt idag, så hon får hjälpa mej 😄

Sen ska mattorna ut o det ska börjas med städandet nu igen…

Sen ikväll kommer ju Finland att spela mot Ungern i !shockey 😄

Vad ska ni göra idag?

Ha en bra onsdag💕🍃

Kram på er💕🍃🌷💚

2 reaktioner på ”Onsdag, Mitt i veckan😄🍃

  1. Kaffet är det bästa sättet att starta dagen på.
    I dag ska jag nog inte göra något speciellt.
    Känner mig trött sen gårdagens samtal och ändå var det inte ett svårt samtal.

    Lycka till med städningen.
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

