Idag har jag haft en bra Morsdag💕💗🍃🔆

wp-1462708956957.jpg

Denna blomma fick jag av min yngre dotter Jessica💗Såå fin 😄

Ungdomarna har varit snälla idag o lagat maten. Det blev broilersniztlar o ris+ sallad . Härligt att inte behöva laga maten 🙂

Sen fick jag meddelande av äldsta dottern Cecilia som är i Helsingfors. Hon är saknad ❤ Hon, Daniela, Danielas lillasyrra Michaela + hennes kompis ska fara imorgon till Stockholm 😄Dom ska o se den första delfinalen i ESC. Kommer tillbaka till Helsingfors på torsdagen!

Idag har vi varmt

wp-1462709592408.jpg

Härligt, härligt 🙂 Få se hur länge det håller i sej!

Tyvärr blev det inte av att fara o hälsa på mamma idag. Ska se en annan söndag nu i Maj

wp-1462708934682.jpg

Tankarna är hos henne ❤

Vi har varit o ätit tårta hos svärföräldrarna nyss som alltid på Morsdagen 🙂

Ikväll måste jag o tanka bilen. Jessica har delad tur i skolan…3 timmar håltimmar mitt på dagen!!! Tänkte medsamma om jag skulle ta hem pizza. Känner inte för att laga mat idag

Ha en underbar fortsättning på Söndagen

Här kommer en ros av Richard Gere Morsdagen till ära💗🍃

IMG_20160424_181934_4

 

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

