Härliga, Soliga🔆🔆 Lördag💕

wp-1462601982500.jpg

Godmorgon alla! Soligt idag med 😄💕

Ja, lördag igen! Denna vecka har varit konstig alltså! Beror ju på dendär Kristi Himmelsfärdsdagen mitt i! Igår kändes det som lördag. Ungdomarna hade ledigt från skolan😄

Jag städade från morgonen, lagade mat o sen får jag o ungdomarna o handla maten till helgen! Mycket folk var det……jobbigt att handla när det är massor av folk o köer överallt! Gillar inte folksamlingar! Susade i öronen då vi for hemåt. Jessica körde som tur var 😄Sen så tvättade jag  kläder o hängde ut….

Gjorde inget  annat sen på eftermiddagen…låg o läste o såg sen på tv.Förutom vad jag var o hängde upp tvätt! På kvällen åt vi franska potatis (pommes) o korv. Gott var det 😄 Såg ishockey matchen o det gick ju bra för Finland 😄Heja, heja 😄💕Blondi vill också ha…

wp-1462603063285.jpg

Franska & korv 😄

Vaknat idag runt halv 9 med värk i kroppen 😔. Inte alls kul….Så idag tänkte jag inte göra så  mycket. Det blir korvsoppa till mat idag. Och så har jag o Mats funderat på att fara ut o äta ikväll. Längesen sist ! Kanske Pavis vid havet….dom har ju öppnat nu 🙂 Vi ska se nu hur det blir

Vad ska ni göra idag?

Ha en härlig lördag med sol🔆💕🍃

Kram på er💕😊

 

3 reaktioner på ”Härliga, Soliga🔆🔆 Lördag💕

  1. visst blir det konstigt då en röd dag infaller mitt i veckan 🙂 hoppas ni har sol o värme som vi har 🙂 fin dag till dig kram

    Evas blogg

    Gilla

  2. Det verkar som att du haft en skön vecka! Jag är så glad att solen och värmen kommit och att jag fått fyra lediga dagar i rad.
    Önskar dig en skön söndag!
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

