Äntligen Fredag💕👍😊

wp-1462512537500.jpg

Härliga solen! Vi har sol ännu en dag🔆😄Härligt, härligt

Ja hörni :Nyss då jag kom in på bloggen så har jag öppnat en blogg här för 3 år sedan!

anniversary-2x

Härligt o oj vad tiden gått fort 😄💕

Idag ska jag städa klart, ladda tvättmaskinen o laga mat. Sen blir det att åka o handla mat till helgen….säg vad ska vi äta?

Ikväll har vi planerat Friends and burgers

friends-burgers-oy-ab

Funderade lite igårkväll,men vi visste inte vilken tid dom hade öppet. Så vi tar det ikväll i stället 😄Längesen vi varit dit ! Dom har jättegoda franska potatis(pommes)!

Mår bättre idag 💕😄  Bra det! Händerna som vanligt styva o sjuka, men det ska nog gå ändå 🙂

Nu ska jag börja med städandet…..

Ha en finfin Fredag alla💕🍃

Kram på er💗💕💚

1486659_508362982616481_222914200_n

6 reaktioner på ”Äntligen Fredag💕👍😊

  1. Ja, riden går fort.
    Nu är det jättelänge sedan Ameliatiden.

    Jag har ännu inte riktigt bestämt mig för vad det blir för helgmat.
    Har tagit ut kycklingfilé som jag nog ska göra en wokgryta av med ris till och sallad, men det är dagens middag, får se vad det blir Lördag och Söndag.

    Kram och ha en fin dag!

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

