Onsdag Mitt i veckan 💕

image

Godmorgon på er 💕🍃

Hoppas att ni har en fin morgon 😄Jag mår sådär.  Höll på o skurade ugnen igår o oj vad det satt fast alltså 😔Händerna ser ut därefter! Dom är uppsvällda o jättesjuka 😩
Har haft ugnsrengöringsmedel över natten nu. Måste ha ungdomarna till hjälp ikväll då.

Ungdomarna for med moppen o cykeln till bussen 🚃.  Jessica slutar tidigare.  Jag ska hämta o vi ska o handla.. Det är ju röd dag imorgon igen…..

Sen ska jag ringa om provsvar idag också
Tvätta kläder klart o hänga ut👍

Vad ska ni göra idag?

Ha en bra dag 💕 🌷

Kram på er 💕 🍃 🌸

En reaktion på ”Onsdag Mitt i veckan 💕

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

