Ser ut att bli en lika solig dag 💛🔆

wp-1462168220198.jpg

Godmorgon på er💕

Hoppas att ni har en fin tisdagsmorgon 😄Här på bilden ser ni Blondi…..hon sover o springer i sömnen. Få se nu hur länge vi kan ha henne kvar 💗 Hon börjar bli gammal o trött

Jag har sovit som en ”kratta”. Steg upp halv 8 tiden då ungdomarna for. Dom for med bilen till skolan. Började kl 8 idag. Dottern slutar 13.40. Sonen ska köra första gången i bilskolan idag då han har håltimmar. Sen har han bilskolelektion kl 15-16.45 också👍

Som ni säkert förstod så far jag inte på vattengympan 🏊 idag. Var ju igår på eftermiddagen o gav urinprov. Ringde dit senare o jag har leucocyter i urinet. Vilket tyder på urininfektion. Ska ännu ringa idag vid kl 12 o få antibiotika..usch vad man kan bli sur att hela tiden ha ngt😔….fast inget att göra åt o det blir nog bra 🔆

Tog ett foto av ungdomarna i helgen

wp-1462164944533.jpg

En sitter med sin Ipad o den andra vid datorn…tidens melodi 💕

Vad ska ni göra idag? Jag ska tvätta kläder……igen!

Ha nu en bra dag🍃💕

Kram på er💕🌷

 

3 reaktioner på ”Ser ut att bli en lika solig dag 💛🔆

  1. Så underbart väder. Jag skrattar lite när jag tittar på din ungdomsbild…..så ser det ut här hemma med men då är det mannen och jag som ligger i var sin soffa haha. Kram Anette

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

