Sedär 🔆🔆🔆

image

Jaa, nu skiner solen 🔅 mellan molnen 💕😄

I morse skjutsade jag ungdomarna direkt till skolan.  Så ringde dom från tandläkaren 9.20. Min tid blev avbokad. Dom fick inget vatten!  Ringer mej om en tid senare!

Var ju i stan så jag for o handla mat från Cm. Mycket folk då redan!

Var hemma ca 11. Plockade ur väskorna o började med lunchen blev maletköttsås o kokt potatis.
Tog en promenad med Blondi 🐱

image

Sen blev jag såå trött…. sov tills ungdomarna kom efter kl 15. En av Andreas vänner har körkort o han kom hit o båda ungdomarna kom med hans bil 😄👍
Nu spelar killarna Playstation

Nu vilar jag på sängen en stund

Ska lite senare hämta pizza🍕 från Neste 💕 💚 Hoppas att jag får dottern med 😄

Avslutar med en svartvit bild av mig

image

Ha en mysig fredagskväll 💕❤🍃

Kram på er 💕 🍃 🌷 🌸 🔆

En reaktion på ”Sedär 🔆🔆🔆

  1. Vad trist att tandläkaren avbokade så sent… fast det är ju inte så lätt att göra deras jobb utan vatten såklart.
    Du har verkligen haft fullt upp idag. Nu är det ju skönt med helg!
    Hoppas du får en härlig helg med sol!
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

