Solig 🔆Lördag, men kyligt

wp-1461387060695.jpg

Jaa, en solig 🔆lördag,men kyligt..-2 grader!

Hoppas att i haft en bra morgon. Härligt med helg 💗

Har suttit o fixat med ringsignaler till min mobil 🙂 Köpte nämligen ett större minneskort. Så inlägget blev lite senare än vanligt……

Var till  Kokkola igår,blev ingen shopping alls! Var o äta till ABC bensinstationen…god mat 💗sen o köpa oljor till traktorerna….blev att handla mat vid Prisma. Sen kaffe vid Arnolds Hem o så ut med hunden

wp-1461303995701.jpg

Här sover hon så sött……På kvällen åt vi franska potatis(pommes) o köttbullar 💕

Idag ska jag tvätta kläder, det behövs igen. Till lunch blir det maletköttsoppa .Längesen sist. Bra att värma senare 💚

Väntar på att höra av väninnan Gun. Ska smsa henne snart.

Sen efter lunchen måste jag till stan. Ska till apoteket o ta ut Metoject så jag har till måndagen. Blir att köpa ngt gott till kvällen 💕

Ha en härlig lördag💗🍃

Kram på er💕

5 reaktioner på ”Solig 🔆Lördag, men kyligt

  1. Dem har lovat regn men har svårt för att se det med en blå himmel o sol men man vet aldrig ha en skön lördag kramen

    Evas blogg

    Gilla

  2. Här har vi haft en härligt solig lördag, men ganska så kallt – bara 8 grader och blåsigt!
    Ha en fortsatt fin helg!
    Kram fina du

    Sv: Jo jag hoppas operationen blir bra, sedan kanske jag slipper att ha ont hela tiden.

    Liked by 1 person

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

