Ny vecka, måndagen☔

wp-1460786226304.jpg

Ja, ny vecka o det regnar ☔o är mulet !

Såå styv, såå styv då jag vaknade…låg i 2 timmar före jag steg upp. Vissa har svårt att fatta det hur jag har det. All reumatism är olika….symptomen är inte lika för alla! Jag har ju provat jättemycket olika mediciner…inga verkar att vara bra för min reumatism. Just nu har jag Metoject spruta 1 gång i vecka, Oxikloritablett 5 dagar i veckan. Det är allt jag har…inget av dem hjälper mot morgonens styvhet o värken som dyker upp som ett brev på posten om jag gör för mycket, så straffar det sej dagen efter, Och så detta väder….regn, regn☔

Idag ska Jessica till 13.40 , så då tänkte jag mej till besiktningskontoret o så o handla på samma gång…ska se om jag orkar sen

Vad ska ni göra idag?

Ha en bra dag 💕😄

En reaktion på ”Ny vecka, måndagen☔

  1. Det är svårt att förstå hur det är att leva med reumatism då man inte själv har det.
    Förstår att du har det svårt och jobbigt att vara så styv.

    Hoppas ändå att du får en fin dag!
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

