Söndag 💕 ☔

12987002_604021653082951_2454274861233204558_n

Godmorgon alla 💕

Sköna Söndagen är här 😄Och det regnar☔

1460871097901.jpeg

Så det blev ingen grillning igårkväll, för det började regna på kvällen då!

Idag blir det ganska lugnt tror jag. Mats & Jessica har farit till ladugården. Vi har ju ingen avbytare under denna helg!

Nu ska jag dricka mitt kaffe o sen blir det myskläder denna söndag 🌷🍃

Ha en fin skön söndag 💗

Kram på er 💕🌷🍃

3 reaktioner på ”Söndag 💕 ☔

  1. Här regnar det oxå.
    Har varit ute på en 2 timmar lång promenad så jag var helt genomblöt när jag kom hem.

    Jag gör som du, dricker kaffe.
    Synd att det inte blev någon grillning för er igår.

    Kram och ha en skön dag!

    Gilla

  2. Här regnar det också… lite trist när man för en gångs skull är ledig.
    Vi har storhandlat och uträttat ärenden idag och nu får jag äntligen ta det lugnt.
    Hoppas du haft en bra dag.
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

