Mitt i veckan 💕 🍃💚💕

wp-1460267435932.jpg

Godmorgon💕Oj, vad ljust det är på morgonen nu 🙂

Ingen sol ser jag ,men vi ska tro att det är uppehåll idag🍃Borde få in kläderna som hänger på tork. Sonen Andreas far ju till Polen imorgon o han ska ha rena o torra kläder tills dess!

Han har farit till skolan. Dottern Jessica är hemma idag o imorgon. På fredag har hon en lektion o sen byter dom period i gymnasiet i nästa vecka. Då har hon vanliga lektioner. Hon blir student i höst, ej nu till våren!

Idag ska mattorna ut o det ska dammsugas , kanske tvättas golv också….imorgon ska Mats till tandläkaren..tänkte mej med till stan då😊👍Han ska även på morgonen o få stelkrampssprutan

Känner av vattengympan, trots att jag tog det rätt så lugnt …..lite jobbigt med stationer….så idag har jag sjuka armar…

Ha nu en skön onsdag 🙂

Kram på er💕

En reaktion på ”Mitt i veckan 💕 🍃💚💕

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

