Ny Vecka 😊 💛🍃💕🔆

wp-1460099600459.jpg

Godmorgon!

Ny vecka o måndag! Hoppas att ni har en fin morgon 🙂 Solen skiner, härligt 🙂

Igår var det en rätt så lugn dag hos oss..gjorde knappt ngt! På kvällen hämtade jag o Jessica grillmat från Neste

img_20160410_201859.jpg

Gott, gott var det..men så har jag mått lite illa i natt o magen sjuk…vad nu det kan bero på? Kusin Ann ringde igår också. Hennes bror (min kusin) har fått en hjärnblödning!Men den var rätt så lindrig som tur var. Så nog ska han repa sej!

Idag är det Metoject också så alltid på måndagar! Sen så håller jag på med klädtvätt..ska bli såå härligt att kunna hänga utomhus 🙂

Nu på morgonen ska jag ringa till banken. Andreas klass far ju till Polen på torsdagen o det ska växlas pengar till Sloty…….Sen ska jag även ringa försäkringsbolaget o kolla om det finns  reseförsäkring  på vår hemförsäkring

Så det blir nog att åka in till stan o handla ngt också. Ska köpa olja o oljefilter åt C5:n. Borde till besiktningskontoret också…..det är mycket nu

Vad ska ni göra idag?

Ha en fin måndag 🙂

img_20160411_080226.jpg

2 reaktioner på ”Ny Vecka 😊 💛🍃💕🔆

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

