Soliga Lördag 💕 🔆🍃

wp-1459921643007.jpg

Härliga soliga Lördagen 😄 Nu känns det vår 🍃

wp-1460181849816.jpg

Igår blev det som så: Mats for med traktorn till Svartsjö,detdär däcket…Jessica for till skolan så hon hann äta där före 11.10! Jag lagade mat.Det blev broilerstrimlor o ris+ sallad

wp-1460182726126.jpg

Mats kom vid 12.30 o Jessica kom hem strax efter. Handbromsen har blivit fixad! Bra med en händig man ❤

Blondi vill ut…

wp-1460182742755.jpg

Vi for till CM o handla maten.Mycket folk som alltid på fredagar! Var hemma strax före kl 15

Sen så låg jag o läste en stund.Väninnan Gun ringde o jag var o träffade henne efter kl 16.Hon hade fört sin dotter till flygfältet i Kronoby till kl 16 o sen skulle hennes son komma hem med tåget från Åbo kl 17.35. Så vi hann träffas på kaffe då 😄 Tog hem Kotipizza åt familjen sen…..och lite annat som lämnade då vi var o handla….

Inga direkta planer idag ,vi får se vad dagen bjuder på 😄💕 Vad ska ni göra idag?

Ha en bra dag alla!

19E4DCFA4EB8790708C48522A803E182

3 reaktioner på ”Soliga Lördag 💕 🔆🍃

  1. Här har det varit full rulle idag. Barnen är friska och extra bråkiga när de är uttråkade.
    Nu ska jag snart lägga mig så att jag orkar med morgondagen också.
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

