Inga hål 😄 Sommardäck 👍Check!

wp-1460024395608.jpg

(Bildkälla)

Härligt 💕 💚 Inga hål 😄👍Såå bra❤
Han fixade tanden som det kommit lös en bit av 😄Jag ska till tandhygienisten än, fick tid den 29.4 kl 10!

Sen då jag kom hem så tvättade jag golvet samt tog in mattorna. Så nu är det klart förutom toan
Den städar jag ikv el imorgon!

Svärfar har fixat sommardäck under vår bil😄Betalat också. Vi måste nämligen ha nya!  Han sa att vi ju betalar både elräkning o vattenräkningen så då kan dom ju göra så.  Bra 😄👍

Mats ska dra ut gödseln ur ladugården….Jessica sitter med sin Ipad i köket eller om hon är vid datorn…..

Än regnar det inte, blåser o solen 🔆Kikar fram 👍 😄 🌷

Nu vila 💕

Ha en bra fortsättning på dagen 😄💕💚❤🍃

19E4DCFA4EB8790708C48522A803E182

10 reaktioner på ”Inga hål 😄 Sommardäck 👍Check!

  1. Skönt att du inte hade hål! Jag ska till tandläkaren nästa vecka. Det är en gammal lagning som trillat bort så de måste göra om den. Trist.
    Hoppas resten av dagen varit bra!
    Kram och god natt

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

