Mitt i Veckan är det👍😄

wp-1459921558172.jpg

Ja, sådär  såg jag ut i morse nästan…håret på ända 🙂 Men nu är jag ju piggare 🙂 Sitter i pyjamas o morgonrock. Jessica är hemma idag o imorgon..ingen kurs…..Blondi sover

wp-1459921685784.jpg

Här har Andreas farit med moppen till bussen….vilken tur det ! Lite dimmigt, men inget regn ☔än åtminstone..solen🔆 visar sej lite nu just 🙂 Fast dom har ju lovat regn idag…

Höften värker usch ja…inte såå kul m.a.o. Känner av vattenjumppan🏊 som jag var på  igår….jobbigt var det…hämta ungdomarna vid halv 2 tiden….och äntligen fick jag ändrat klockan i bilen till sommartid.. Varför kan inte det vara automatiskt som allt annat i bilen????

Känner mej en aning irriterad om vi säger  så.. Ja,ja så är det…💕

Vad ska ni göra idag?

Ha en bra onsdag 🙂

19E4DCFA4EB8790708C48522A803E182

2 reaktioner på ”Mitt i Veckan är det👍😄

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

