Regnig ☔ Tisdagsmorgon

wp-1459749225435.jpg

Ja , en regnig☔ tisdagsmorgon är det!

Har skjutsat sonen till bussen.Dottern hemma än. Hon ska till 9. Blir skjutsad också o det är så småningom. Det regnar idag o inte såå varmt.

Det är 🏊vattenjumppa för mej idag. Var inte alls förra veckan. Mellan varven ska jag tanka bilen samt hämta ut ett paket..Sen vid 13.40 hämtar jag ungdomarna från skolan 🙂 Känns såå bra att vi var o handlade igårkväll 🙂

 

Blondi  sover som en stock

dsc_1354

Och jag dricker mitt kaffe

wp-1453534208280

Såå gott alltså 🙂

Sen ikväll planerade jag o ungdomarna att laga pizza 🙂 Är ju jämt så hungrig efter vattenjumppan!

Vad ska ni göra idag?

Ha en bra tisdag 🙂

19E4DCFA4EB8790708C48522A803E182

 

4 reaktioner på ”Regnig ☔ Tisdagsmorgon

  1. Vad gott det lät med hemgjord pizza.
    Oftast tycker jag den blir godare än den köpta.

    Idag vilar jag oxå, känner mig trög och seg i hela kroppen och ryggen har inte blivit mycket bättre.

    Kran och ha en fin dag!

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

