Ny Vecka, MĂ„ndag!

wp-1459749160115.jpg

(BildkÀlla)

Godmorgon alla!

MĂ„ndag igen ja…solen skiner o ca -3 grader Ă€r det!

Ungdomarna for med bilen o Jessica kommer efter kl 9……Mats ska vara vid 10 tiden vid Optima pĂ„ informationsmöte ang jordbruksstöden. Dit far hela dagen!

Kunde inte alls ta svĂ€rförĂ€ldrarnas bil…dom ska ha den idag. SĂ„ det blir ju sĂ„ att jag ingen bil har idag..borde ju o handla mat. Far vĂ€l ikv dĂ„!

Helgen var bra hos oss….fick sms av Cecilia . Hon skulle vilja att vi skulle komma dit en svĂ€ng…har lite löst funderat att fara till Helsingfors kanske under 1:Maj helgen om Mats fĂ„r ledigt…det ska vĂ€l bli sĂ„ smĂ„ningom avbytarringens möte denna mĂ„nad!

SĂ„ ringde vĂ€ninnan Gun igĂ„r. Vi stĂ€mde trĂ€ff mot kvĂ€llen vid Neste 🙂 Trevligt var det o kom hem efter kl 19!

Jag har jĂ€ttesvĂ„rt att klĂ€ pĂ„ mej pĂ„ morgonen…har ju sĂ„na dagar dĂ„ jag inte behöver nĂ„nstans frĂ„n morgonen….sĂ„ bĂ„de lördag o söndag gick jag i pyjamas hela förmiddagen! Hade sĂ„Ă„ svĂ„rt att fĂ„ pĂ„ mej igĂ„r, sĂ„ det blev mysklĂ€der efter duschen…drog pĂ„ mej ett par jeans sen dĂ„ jag for till Neste!

Sitter fortfarande i pyjamas o morgonrock…..Ă€r ju sĂ„Ă„ styv pĂ„ morgonen..vĂ€rre har det blivit numera tycker jag…..

Snart kommer Mats in o dĂ„ ska han spruta Metoject pennan……före han far…

Det blir klĂ€dtvĂ€tt idag o sen ska jag fundera vad jag  o dottern ska Ă€ta….ngt med korv….kanske ungskorv o potatis….mĂ„ste nog o handla mat!

Vad ska ni göra?

Ha en bra mĂ„ndag 🙂

19E4DCFA4EB8790708C48522A803E182

wp-1459749140872.jpg

6 reaktioner pĂ„ ”Ny Vecka, MĂ„ndag!

  1. God morgon!
    HÀr blir det att jobba hemma idag för att kunna koncentrera mig. Har en massa lÀ- och skrivjobb och eftersom vi sitter fler i samma rum pÄ jobbet sÄ gÄr det inte koncentrera sig dÀr.
    Jag kÀnner ocksÄ av att jag Àr stel pÄ morgonen. Framför allt i fingrarna, det gör ont och Àr svÄrt att kamma och flÀta dotterns hÄr till exempel.
    Hoppas din mÄndag blir fin!
    Kram

    Gilla

  2. God morgon vĂ€nnen ❀ SĂ„ trist att höra att du tycker det blivit vĂ€rre.
    Jag hoppas du fÄr en fin mÄndag i alla fall. Kram sÄ lÀnge

    Gilla

    • MĂ„r nog lite bĂ€ttre just nu…..men vet inte riktigt vem jag ska ringa till om detta. Det Ă€r svĂ„rt att ge nĂ„n vĂ€rkmedicin Ă„t mej p.g.a att jag har sĂ„Ă„ kĂ€nslig mage. Och det hör ju till reumatismen att man Ă€r styv pĂ„ morgonen…..

      Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

