Så blev det torsdag!

wp-1458365627791.jpg

Ja, så blev det torsdag ! Oj, vad denna vecka är kort 🙂 Bra med såna veckor 🙂 Och det är ju sista dagen denna månad! Imorgon är det 1 April 🙂

Här har sonen farit med moppen till bussen. Jag o dottern sitter i vardagsrummet. Blondi sover

wp-1459403479820.jpg

Fast här kikar hon på vad jag gör ❤

Idag ska det städas klart, mattorna lade jag ut igår…så det ska dammsugas  tvättas golv, helst allt på förmiddagen! Jessica funderade igår att vi skulle fara  handla idag, men det orkar jag inte om jag ska städa….Kanhända att Mats kommer  med imorgon!

Det kör nämligen ihop sej med bilen på måndag o tisdag! Mats ska på info om EU blanketter hela dagen vid Optima….Jessica ska vara 8-9 i skolan på ”preppkurs” Ingen buss går kl 9 hitåt..och så ska det handlas också. Så det ska funderas nu då hur vi ska få det att gå ihop!

På tisdag ska hon vara i skolan 11.10-12.20….jag ska på vattenjumppa 12-12.45. Betyder då att hon måste vänta vid skolan tills jag kommer 13.30 . Och Andreas slutar 13.40..så honom ska det väntas på.. Det ska även planeras…..men, men det är måndagen som blir ett problem!

dsc_1045.jpg

Kaffet har jag också druckit…..så gott med morgonkaffe 🙂

Vädret är dimmigt, ca-1 grader..ser vått ut…få se om vi ser nån sol idag!

Ha en bra dag  alla!

19E4DCFA4EB8790708C48522A803E182

2 reaktioner på ”Så blev det torsdag!

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

