Mitt i Veckan 💕 🔆

edited_dsc_1047.jpg

Godmorgon mitt i veckan!

Hoppas att ni har en fin morgon 🙂 Här kikar solen fram <3. Såå härligt!

wp-1456565427285.jpg

 

Båda ungdomarna har farit , så det är bara Blondi o jag härinne. Var nyss ut med henne o oj så det känns VÅR! Tranorna låter 🙂 Vi har en härlig tid framför oss!

Nu har Cecilia farit tillbaka till Helsingfors. Kanske hon dyker upp till Mors Dag, som är andra söndagen i maj här i Finland. Hon skulle vilja att vi skulle komma dit…ska se nu i början av Juni…

Här är hon med Blondi

wp-1459315223821.jpg

Idag ska jag tvätta klädena klart o hänga upp…annars inga direkta planer.Kanske ut med mattorna så jag inte får allt imorgon

Vad ska ni göra idag?

Ha en bra onsdag 🙂

19E4DCFA4EB8790708C48522A803E182

6 reaktioner på ”Mitt i Veckan 💕 🔆

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

