Idag kommer dottern hem !

wp-1458365627791.jpg

Godmorgon alla!

Igår städade jag hela förmiddagen samt tog en snabbpromenad med Blondi , sen fick jag jätteont i ryggen, men ställde mej i duschen o medsamma städade jag vessan! Så nu är det klart.lite påskpynt ska sökas fram också!

wp-1458629174283.jpg

(Bildkälla)

Sen kom Jessica hem vid 14 tiden…låg o vilade tills jag skulle hämta Andreas. Sen på nytt o vila.. Väninnan Gun ringde o stämde träff vid Neste halv 8. Trevligt som alltid 🙂 <Var hemma runt 21 tiden. Bjöd hit dem tills lördagskvällen.

Idag blir det potatismos o korv till lunch..sen ska det handlas mat o så ska jag till apoteket också. Ska ta ut 2 mediciner…

Ca 19.09 kommer tåget från Helsingfors 🙂 Cecilia kommer hem ❤ Härligt! Sen ska vi hämta kebab o franska potatis från Korv-Görans i stan……

Vad ska ni göra idag?

Ha en härlig Torsdag!

19E4DCFA4EB8790708C48522A803E182

2 reaktioner på ”Idag kommer dottern hem !

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

