Godmorgon onsdag 💕🍃🌸

FB_IMG_1458189363527

Godmorgon alla!

Redan onsdag o jag har inte städat än!!! Äldsta dottern Cecilia kommer hem imorgon kväll! Och på dagen ska jag o de hemmavarande ungdomarna o handla maten. Ska också till apoteket….behöver Metoject, har inga till måndagen.Lite andra mediciner ska också inhadlas!

Har skjutsat sonen Andreas till bussen, han började kl 8. Dottern Jessica är hemma än. Hon ska o skriva matematik idag kl 9. Får fara med bilen!

Igår då jag kom hem efter vattenjumppa så hämtade jag ungdomarna med samma. Kom hem o så skulle Mats till Kokkola o köpa oljor till traktorn. Men så var det ju bilarna då….svärmor kom hem ca 15.15. Och svärfar for med Andreas till frissan. Så det gick ju bra i alla fall!

Dagens lunch blir lax i ugn, potatis, sås o sallad..lättast möjliga.Imorgon potatismos o korv + sallad!

Nu ska jag läsa lite bloggar, kolla Fb o sen blir det städning..mattorna är utomhus åtminstone!

Vad ska ni göra idag?

Ha en bra onsdag 🙂

19E4DCFA4EB8790708C48522A803E182

4 reaktioner på ”Godmorgon onsdag 💕🍃🌸

  1. Här är det grått och mulet idag, men det gör inte så mycket när man ändå bara är inne.
    Jag fortsätter att vara hemma med lilltjejen. Får se om det blir i morgon också eller om mannen tar över då.
    Önskar dig en bra onsdag
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

