Godmorgon alla fina💕🌸🌷

wp-1458106429241.jpg

Ja,  godmorgon alla! Mitt i veckan är det o jag har skjutsat sonen till bussen…Själv ska jag vara 9.40 vid naprapaten med ryggen o dottern ska till 9 på ”preppkurs”. Hon är till 11.10. Jag sa skjutsa henne till skolan o sen hämta också, så det med bara 1 bil..kör ihop sej imorgon också..vet inte riktigt  hur vi gör….Dottern ska till 8 o slutar 9.Måste ta bilen…sonen börjar 9 o hur tar han sej till bussen?

Köpte tulpaner igår <3. Sen  hittade jag shampo o hårbalsam vid Emotion  Funderade på påskliljorna, men inte ännu. Det är ju 1 vecka till påsk än….solen skiner idag med 🙂

wp-1458106844671.jpg

Vy från vardagsrumsfönstret! Vi går mot ljusare tider 🙂 Härligt, härligt 🙂 Som ni märker så känner jag mej rätt så positiv 🙂 Bra med såna dagar!

Ha nu en bra onsdag!

19E4DCFA4EB8790708C48522A803E182

En reaktion på ”Godmorgon alla fina💕🌸🌷

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

