En helt ny Vecka 🔆🌷🌼

wp-1457934557088.jpg

Ny vecka igen! Godmorgon!

Här är det lugnt just nu…..Jessica skriver andra delen i modersmål, uppsatsen, idag kl 8. Andreas börjar också 8 o dom for med bilen. Mats i ladugården!

En rätt så solig dag , 0 gradigt är det

Idag är det klädtvätt på gång, har satt den första maskinen…Och såklart så hade ju ingen plockat ut torr, ren  disk ur diskmaskinen, det fick jag göra..efter gårdagens lunch sa  jag till om det! Ja,ja så är det….

Det är ju också måndag Metoject dagen! Till lunch tänkte jag potatismos o ugnskorv…såklart har knappt nå mjölk här,så det måste hämtas från ladugårdens tank. Nog är de enkelt då man ska hämta mjölk 🙂 Cecilia har berättat att först då hon hade flyttat till Helsingfors var det svårt att komma ihåg att köpa mjölken från affären!

Ikväll är det också Tjejträff , det ska vi tro att jag orkar med 🙂 Tror att det var så att jag inte var med alls sist……Borde o handla lite samt tanka bilen!

Ha nu en bra måndag & början av Veckan!

Påsk i nästa vecka & Cecilia kommer hem ❤

19E4DCFA4EB8790708C48522A803E182

3 reaktioner på ”En helt ny Vecka 🔆🌷🌼

    • Ja, Vi ska tro att jag orkar till träffen 🙂 Det är lite så att jag har lite biverkningar efter Metoject-sprutan. Men träffen är först 18.30 så vi ska tro att jag mår bättre då. Måste ju o tanka bilen samt handla
      Kram

      Gilla

  1. Låter skoj med tjej träff hade bokat in i dag oxå fika på stan men fick avboka så är det då man är dålig kram

    Evas blogg

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

