Läkare & städdag!

12805885_583192875165829_7091213719121454048_n

Godmorgon alla denna torsdag!

Här är båda ungdomarna hemma än. Jessica har övning i matteskrivningen kl 9. Andreas börjar kl 9. Hans  klass ska till Åbo idag o se på skolor o kommer hem nångång imorgonkv.  Jag har ju läkaren kl 9.50 så jag skjutsar dem till skolan!

Mats semester är slut för denna gång. Så han for till ladugården nyss. Så allt är som tidigare nu. Hans semester har gått ut på att söka efter nytt kylskåp! Nu har Esse El-byrå varit o bytt termostatet o det var det som var sönder. Går den sönder en gång till så köper vi nytt kylskåp!

Hörni: de snöar därute

wp-1457588937959.jpg

Och snart är det ju påsk också. Oj, vad fort det går.

Då jag kommer hem så ska jag städa.  Lade ut mattorna igår sån jag slipper inte undan det!

Nu ska jag klä mej o fixa till mej!

Ha nu en bra torsdag alla  fina!

19E4DCFA4EB8790708C48522A803E182

En reaktion på ”Läkare & städdag!

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

