Finland väljer sin låt till ESC!

Ikväll kl 21 så väljer Finland sin låt till ESC! Lite platt fall , men det finns ju endel bra låtar också 🙂

Låt 1. Love Is Blind- Crystal Snow

En mäktig början…Bra låt! EN av dom bästa 🙂

Låt 2. Ain´t Got Time For The Boys-Stella Christine

Inte riktigt min stil av musik…sövande…….

Låt 3. Good Enough- Annica Milan & Kimmo Blom

Den enda duetten. Rätt så okej 🙂 Bra sångröster!

Låt 4. Draamaa- Eini

Eini  är en jättebra artist. Låten skulle nog vara bättre på engelska. Bra!

Låt 5. Let Me Out- Barbe-Q-Barbies

Enda rockigare låten…inte min stil av musik, fastän jag gillar rocklåtar!

Låt 6. Don´t Wake Me Up- Tuuli Okkonen

En av dom bästa låtarna som är med i år. Tokgillar ❤ Får min röst absolut

Låt 7. Sing It Away- Sandhja

En av dom bästa 🙂

Låt 8. No Fear- Saara Aalto

En av dom bättre låtarna i år..gillar<3

Låt 9. On It Goes- Mikael Saari

Inte alls min smak av låtar…men bra att sjunga är han ju….

—–

Ja som ni ser så finns det 2 låtar som jag nu inte är så förtjust i…ska rösta på låt nr.6 har jag tänkt….

Rykten går om att Lordi ska uppträda ikväll som pausnummer!

Det blir popcorn & chips ikväll 🙂

Ha en fin lördagskväll alla!

Kram 

En reaktion på ”Finland väljer sin låt till ESC!

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

