Godmorgon alla!

wp-1456381605077.jpg

(Bildkälla)

Hoppas  att ni alla har en fin torsdagsmorgon!

Har sovit sisådär nu igen…sååå ont i ryggen! Undras vad det är nu då. Har ju inte varit på vattenjumppa 2 ggr nu. Smsade jumppaledaren igår o vi har nog vattenjumppa nästa tisdag fast det är Sportlovsvecka här 🙂 Så det ska jag fara på. Ska också på paraffinbehandling för händerna. Borde kanske ringa om ryggen om det inte blir bättre!

Har skjutsat Andreas till bussen.Han skulle till 9 idag. Har prov. Jessica är hemma idag.

Vyn från vardagsrumsfönstret nu

wp-1456381499004.jpg

Det  är ca -12 grader o soligt. Kändes Vår!

Mats beställde ju en ny mobil från Saunalahti

Det blev en Huawei. Borde komma idag eller imorgon. Lite sugen är jag på en sådan också….men vi ska se nu. Har ju en jättebra mobil nu 🙂 Så inte behöver jag nån ny ännu!

Idag ska jag tvätta golvet o toaletten! Det ska nog gå bra trots  ryggen. Sen ska diskmaskinen plockas, lagas mat…det blir broilerstrimlor o ris idag!

Ha nu en bra torsdag!

19E4DCFA4EB8790708C48522A803E182

8 reaktioner på ”Godmorgon alla!

  1. Hoppas verkligen det blir bättre i din rygg! Jag har också fått ont i min rygg. Jag tror jag har sträckt en muskel.
    Önskar dig en skön fredag i morgon
    Kram fina du

    Gilla

  2. Tidig Fredagsmorgon är det nu när jag tittar in till dig.
    Ska iväg till affären och föredrar att göra det redan på morgonen, så jag slipper för mycket folk.
    Vi har -14 grader idag så det känns inte så kul.
    Hoppas du får en Fredag med massor av mys.
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

