Mitt i Veckandagen!

wp-1453534208280

Godmorgon alla!

Hoppas att ni har en bra onsdagsmorgon!

HÀr har jag skjutsat Andreas till bussen. Han började kl 8 idag. Dottern Jessica ska vara 1 timme i skolan frÄn kl 9. Hon har en preppkurs i Finska!

VĂ€dret idag

wp-1456293193596.jpg

Ja hÄller pÄ med klÀdtvÀtten. Första maskinen snurrar nu. TÀnkte som sÄ att jag ska ta ut mattorna samt ta med dammsugaren hÀr. SÄ jag inte fÄr allt imorgon. Blir sÄÄ trött o slut om jag göra allt pÄ en dag. SÄ imorgon tvÀttar jag golvet dÄ.

IgÄr sÄ blev det ju sÄ att jag inte hade ngn bil till vattenjumppa. Jessica kom hem ca 12.45. Vi for dÄ till stan. Jag till paraffin o hon till CM. Söka jobb. Sen var jag klar kl 14. Körde till bokföringsbyrÄn med mappar. Ringde sen Ät Jessica. Hon  var vid CM. Hade frÄgat om jobb. Ska sökas via Internet. SÄ de ska hon göra senare idag. Ja o sÄ blev det  ju handlat mat ocksÄ. Plockade upp Andreas vd 15.20 o sÄ hem.

Nu mÄste jag smsa Ät ledaren för vattenjumppa. Det Àr Sportlov hÀr i nÀsta vecka. Undras om det Àr Vattenjumppa som vanligt pÄ tisdagen? Har ju inte varit pÄ 2 ggr dit nu. Och ska ju nÀsta tisdag pÄ paraffin kl 13.15

FĂ„ se nu om det blir Karleby idag dĂ„……

19E4DCFA4EB8790708C48522A803E182

wp-1450769170271.jpg

En reaktion pĂ„ ”Mitt i Veckandagen!

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

